Автор Съобщение
dafi_bs
Пуснато на: 01 Апр 2009 г. - 21:15 ч.
харесвате ли бързите скорости?
каква е най-хубавата кола, в която сте се возили?
а коя е най-бързата?
а мотор ))
мислите ли, че адреналина се покачва от бързите скорости?
а мислите ли, че е редно да се кара бързо при положение, че стават прекалено много катастрофи заради високата скорост?

питам ви понеже днес бях на урок доста време решавахме задачи(бяхме 7човека) иии вече стана 18:15 и много ме хвана яд, защото исках да гледам мача (БЪЛГАРИЯ - Кипър 2:0 ) иии свършихме урока и в асансьора едно момче от урока ми предложи да ме закара с колата си, защото знаеше, че ако си хвана буса ще изтърва мача... бяхме 5 човека в колата. барнат голф(в бс е голяма мода да се кара голф и то "барнат" ) иии понеже от известния меден рудник до центъра(в центъра съм аз) се кара през околовръсното. аз бях на предната седалка сложих си колана и тоя човечец кара с 140
аз по принцип съм против бързото каране, но се почувствах супер яко дънеше някакъв мн здрав хаус(аз не слушам хаус, но този ми хареса ) иии беше много яко. НО от някъде се появи една черна "мазна" кола(някакво ново рено менаг) с тъмни прозорци колите почнаха да се надпреварват. а нашия шофьор се ядосваше и викаше "не мога повечееее 5 човека сме в колата" оня естествено ни издуха накрая... и вече сме в центъра на един светофар, а до нас се появи същата тази "мазна" кола хаха и нашия човек някакъв само чака жълтото и го издуха ама трябваше да спре, за да сляза аз може би заради дългия и измъчен урок, но много ми дойде в добре този адреналин хах
иначе съм "ЗА" разумното и бавно каране
аз лично си карам бавничко(най-много със 100 и то на магистралата)

най-яката кола в която съм се возила... един джип на тойота
най-бързата не помня точно марката... ама беше червена спортна
един съсед има кавазаки и много искам да ме повози с него, ама ме е срам да го питам
deadlogic
Пуснато на: 01 Апр 2009 г. - 22:23 ч.
Понякога се чудя дали емоутиконките изписват нещо. Понякога.
Axel
Пуснато на: 02 Апр 2009 г. - 02:06 ч.
Ех, голфаджии, голфаджии...барнати

Ето една приблизателна схема на разделенито на конските сили в тези прочути немски возила:

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185

6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

Cool Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!

12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.

За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират гъзосъбирателни устройства и наред с басите марка Neo - за 10 лв от Метро - много държат да притежават зловонни горива под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.

Важно е да се гледа страшно и да се кара със клаксон - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.

12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300

13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче" , кит и вестници за визуален тунинг.

15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2лв стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.

16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000лв (носи 10 т.) или 5 000еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.
Axel
Пуснато на: 02 Апр 2009 г. - 02:08 ч.
ПРАВОЪГЪЛНА КУТИИКА
БЕЗ БАГАЖНИК – С КОЛЕЛА
СЪС МОТОРЧЕ ДОСТА ШУМНО,
НАБЕДЕНО ЗА КОЛА,
МАЙКА МУ Е КОСТЕНУРКА
ВОЗИШ СЕ ВЪВ НЕГО СВИТ
ТО В ЕВРОПА Е НЕНУЖНО,
НО У НАС Е СУПЕР ХИТ!
ЗАХАБЕНА НЕМСКА БРИЧКА
И С ДИЗАЙН НА ВСЕДЕХОД
ТО КУПУВА СЕ СТРАХОТНО
ОТ ДЕБИЛ И ИДИОТ.

ИМИДЖ СТРАШЕН ИМА БРАТКО,
ВНАСЯМЕ ГО И ДО ДНЕС
И ПОНЕ СМЕ МАЗОХИСТИ,
МАЖЕМЕ СЕ ЗДРАВО С ГРЕС
РЕМОНТИРАМЕ, НО ЗНАЕМ
ТУЙ Е ЗДРАВАТА КОЛА
И ПРЕД НИКОГО НЕ ЩЕ ПРИЗНАЕМ:
КАК Е ШИБАНО ТОВА.

ХВАНЕШ ЛИ ОБАЧЕ ГОЛФ-А,
ЩЕ СЕ ДРУСАШ ЗДРАВО ЗНАЙ
ОТ ЦЕНИ И ОТ ПАВЕТА
ПЛОМБИТЕ ЩЕ ПАДНАТ МАЙ…
Axel
Пуснато на: 02 Апр 2009 г. - 02:10 ч.
А и накрая по темата...мене друго нещо ми вдига адреналина .
Размазани крака, ръце и лица трябва да има...болки в ръцете от удари...и поне едно (минимум) счупване на кокалчетата на ръцете
koroko
Пуснато на: 02 Апр 2009 г. - 21:53 ч.
axel кво се праиш на разбирач мърша гадна за нищо не ставаш боклук си ах идиот такъв
Axel
Пуснато на: 02 Апр 2009 г. - 22:01 ч.
Що бе да не си голфаджийско гъзарче
...да не те настъпах, хаха
koroko
Пуснато на: 03 Апр 2009 г. - 11:33 ч.
хаха колко си забавен кухина мърша шибана
_suny_
Пуснато на: 03 Апр 2009 г. - 17:27 ч.
м... и на Вас Здравейте! та по темата на Дафи.... ми по принцип да... харесват ми... най-хубавата.. нашата ! Mitsubishi Carisma... i Toyota Corolla мощна... ми BMW маа не помна къф модел точно беше...

П.С.. Леле Дафии голям екшън си преживяла!
_suny_
Пуснато на: 03 Апр 2009 г. - 17:29 ч.
между другото защо този "koroko" и Аксел се мразят толкова?!!